18 martie 2014

Saptamana in imagini (52)!

Saptamana ce tocmai a trecut a mirosit a primavara, chiar daca s-a cam stricat vremea in weekend si mi-a stricat planurile de iesit la o terasa sub razele soarelui. Primavara e abia la inceput asa ca e vreme pentru toate.

In sfarsit mi-am gasit o bustiera la pret mic, la Lidl. Am pus-o deja la treaba in cea de-a 2-a saptamana din "Ripped in 30".


 Am incercat si eu sa fac un pate (pasta) de avocado si mi-a placut!

 Vioreaua mea a inflorit a doua oara in ultimele luni. Intr-o vreme dadea semne ca e pe duca, asa ca tare m-a bucurat sa vad ca "reinvie".

 Nici nu a aparut bine soarele ca mi s-a deshis apetitul pentru bere cu lamaie. Dintr-un impuls mi-am luat un Barni si a fost absolut delicios, o sa mai iau!

 Am revenit la unghii scurte.

 Selfie...

Outfit of the weekend!

Cina de duminica! (made by my boyfriend)

Saptamana voastra cum a fost?