7 aprilie 2014

Saptamana in imagini 54!

Saptamana trecuta a fost destul de incarcata pentru mine caci am umblat mult. Am fost in sat, la Cluj si la sfarsitul saptamanii am ajuns si la Alba. De fapt, inca sunt la Alba Iulia si de aici va scriu aceasta postare. Probabil o sa va vorbesc mai mult despre vizita mea in postarile viitoare. De cand am noul telefon mi-e mai usor sa fac pozele, asa ca azi o sa vedeti mai multe poze decat de obicei.




Peisaje din vizitele mele la tara!

Cu atatea drumuri am reusit sa fac exercitii doar 2 zile saptamana trecuta, dar este vreme sa recuperez.

Spuneti-mi ca nu sunt singura care incepe sa-si faca bagul pentru o calatorie de 3 zile cu 3 zile inainte....

Ati vazut ultimul outfit de pe blog?

Tortilla de patatas, chiftelute si salata, foarte bun!

Papadiile imi amintesc de copilarie!

La surioara mea ma astepta acest ceas.

Duminica am ales acest look pentru prima mea zi in Alba.

Tocmai ce aparuse Salad Box si in mall-ul din Alba, asa ca nu a fost greu sa ma hotarasc ce sa pap. A mers perfect cu fresh-ul de portocale.

Desi mall-ul din Alba este mic, tot mi-au facut cu ochiul pantofii acestia din Leonardo!

O mica parte din frumusetiile cetatii din Alba!

Saptamana voastra cum a fost?