27 mai 2014

Saptamana in imagini (59)!

Saptamana trecuta am sarit peste postarea saptamanala pentru ca nu prea aveam poze, majoritatea erau din provocarea de pe instagram. Odata cu venirii verii a inceput sa reapara cheful de pozat, mai ales ca saptamana trecuta a fost una destul de plina. 

Poza este de la Noaptea Muzeelor, de la Muzeul Etnografic din Cluj. Mi-au placut tare mult colierele, pieptarele si porturile populare de la acest muzeu.


Luni a venit si surioara mea pe acasa si am facut un tort pentru ziua bunicii.

Si daca va tot vorbeam de ea, iata si o poza cu noi doua!

Si daca va intrebati cum aratam noi cu multi ani in urma, iata si raspunusul!

Am fost luni la un magazin local sa isi ia sora mea una alta si mi-au cazut ochii pe acest costum de baie. Am zis ca e prea devreme sa-mi iau unul si am renuntat la idee. Dupa ce 3 zile m-am gandit tot la el am mers si l-am luat, imi place tare mult!

Saptamana trecuta am iesit destul de mult in oras, cu Laura am fost la un milkshake cu pepene si o limonada cu capsuni. Vineri ne-am intalnit si cu Cleo la Starbucks, unde am incercat un Frappuccino cu caramel, iar sambata am iesit cu al meu iubit intr-un local dragut, unde tineri cantau live, si am servit un cocktail.

Tot vineri, dupa o zi caniculara am avut parte, dupa-masa, de o ploaie puternica si scurta. Scriam la birou cu jaluzele trase si am zis sa arunc si eu o privire afara si bine am facut. Am dat peste primul curcubeu pe care l-am vazut anul acesta.

Sambata au fost zilele Clujului si am iesit si eu seara tarziu putin, dupa ce mi-am terminat lucrul. Am incercat si un mojito fara alocol de la standurile Mojito si a fost chiar bun.

Duminica dupa-masa, dupa ce am dormit ca nesimtita pana la ora 14, am facut o mica iesire la lacul Tarnita. A prins foarte bine putina miscare si aerul curat.

Saptamana voastra cum a fost?