16 iunie 2014

Saptamana in imagini (62)!

Timpul a zburat saptamana trecuta! Parca nu-mi vine sa cred ca saptamana viitoare o sa va scriu postarea aceasta de acasa. Dar, pana atunci, sa va arat cateva poze din saptamana ce tocmai a trecut.

Am inceput saptamana cu un ¨gratarel¨in curte.



Iata si aliatii mei impotriva soarelui, pe care i-am luat cu mine in vacanta.

 Miercuri a fost ziua mamei si ne-am indulcit cu tort facut de ea. Delicios!

 Pentru ca a fost foarte cald in unele zile, mi-am pus sandalele in picioare si am optat pentru o pedichiura varatica.

 Vineri, dupa-masa, m-am bucurat de putin soare si de balaceala in piscina din sat.

 Intr-un Lidl am gasit acest ceai delicios. Era si la oferta, asa ca nu am mai stat pe ganduri!

 Am purtat, pentru prima data anul acesta, rochita. Puteti vedea si singura geanta pe care am adus-o cu mine in Spania, cea mai mica geanta pe care o am.

 Sambata am fost la Barcelona si a a fost o zi foarte frumoasa. Barcelona este un oras care merita vazut in mai multe zile, noi reusind sa vedem doar Sagrada Familia si Aquarium acum.

Duminica am facut o vizita prin imprejurimi, eram tare obositi dupa vizita fulger la Barcelona.

Duminica seara am cinat la un restaurant renumit pentru urechile de porc. Am gustat, asadar, urechile de porc pentru a doua oara si am papat si niste calamari. Urechi de porc mancasem si in Romania, dar nu gatite. Tot saptamana trecuta, mi-a facut mama sepia si o salata tare buna.

Saptamana voastra cum a  fost?