31 iulie 2014

New in!

Saptamana aceasta am sarit peste postarea "Saptamana in imagini" caci saptamana trecuta a fost una plina. Am reusit sa fac doar 2 poze si doar una a ajuns si pe instagram.

Tocmai ce am dat un search in casuta de cautare de pe blog si mi-am dat seama ca ultima data v-am aratat noutatile in februarie. Si acum suntem aproape in august. Cand a trecut vremea!? In fine, revenind la oile noastre, azi o sa va arat ce am luat eu in perioada asta destul de lunga. Bineinteles, am mai uitat una alta. Profit totusi de ocazie sa va mai spun si 2 vorbe despre diverse produse cosmetice (si asa a trecut o vesnicie de la ultimul review).

Rimmel Apocalips si lip butter-ul Astor sunt achizitii vechi, luate la reduceri. Primele au fost luate din DM, nu imi mai amintesc exact pretul, iar cel Astor din Auchan la un pret in jur de 11 lei. Imi plac foarte mult toate! Cu siguranta, daca ar mai fi oferte, as lua si alte nuante din aceste produse.


In ceea ce priveste ingrijirea parului am zis ca este momentul sa incerc ceva nou. Pentru ca tot auzisem lucruri bune despre produsele Elseve in ambalaj rosu le-am dat o sansa. Si bine am facut! Cred ca sunt primele produse la care chiar observ o diferenta notabila, in bine. Intamplarea a facut sa incep sa folosesc si samponul si balsamul deodata, asa ca nu va pot spune cum se comporta individual. Samponul de la Loncolor este un sampon nuantator care scoate galbenul din parul blond. L-am luat pentru zilele in care simt ca m-am plictisit de nuanta parului meu. L-am incercat o singura data si mi-a placut si nu prea. Blondul meu a devenit mai cenusiu, dar am ramas si cu suvite verzui. Nu m-au deranjat pe moment (doar imi place verdele) dar acum ma gandesc de doua ori inainte sa-l folosesc.

Intr-o vizita in Kaufland am vazut produsele Olay la reducere si am zis ca e momentul sa incerc ceva nou. Cum produsul meu preferat pentru curatarea fetei era pe terminate, am ales altul de la Olay. Pretul, in jur de 10 lei, m-a convins. Gelul de curatare de la Gerovital l-am luat pentru curatarea de dimineata, tot din Kaufland. Il folosesc deja de multa vreme, si imi place tare mult. La inceput a fost greu sa ma reobisnuiesc cu textura gel, fiind obisnuita cu cea crema. Dupa ce am trecut de casele de marcat din Kaufland, am remarcat pe rafturile din Sensiblu promotie la produsele solare. Cum citisem pe un blog despre crema de la Uriage cu o seara inainte, am ales-o pe aceasta, Din pacate, pelicula alba care necesita neaparat un fond de ten sau BB cream peste ma face sa ma tin departe de ea de cele mai multe ori.

Inainte de a pleca in Spania am dat si o comanda Yves Rocher. Oferta cu un parfum la alegere, un rimel si un produs surpriza a fost mult prea tentanta. Parfumul nu apare in poza, l-am facut cadou intre timp, iar produsul surpriza a fost lotiunea micelara. A fost un cadou bine primit caci prefer sa folosesc un produs de genul acesta pentru demachierea tenului. Nu cred ca v-am mai spus dar este momentul sa marturisesc! Am o slabiciune pentru mini parfumuri. Le-as colectiona pe toate daca as putea. Si ele au cantarit mult in decizia de a face comanda. Ce alte firme care au mini parfumuri mai stiti? 

O sa va arat acum micile mele achizitii din Spania.





Cu exceptia pantalonilor scurti, toate achizitiile sunt din Primark. Trebuie sa va marturiesc ca, dintre toate, sandalutele au fost cele mai purtate. Rochita nu m-am incumetat sa o port de cand m-am intors in Romania. Vremea asta e prea schimbatoare pentru mine ca sa incerc asa ceva...Tenesii sunt in genul celor pe care ii tot ochisem prin H&M si nu imi gaseam niciodata marimea mea. 



Am incercat, si am reusit, sa ma tin departe de produse cosmetice si farduri. Am luat doar cutiuta cu balsamuri de buze Coca-Cola, din care am ramas doar cu cel cu vanilie, restul facandu-le cadou. Trebuie sa recunosc ca mai tare m-a tentat cutiuta lor. Ochelarii de soare au devenit preferatii mei. Prima data am vazut genul acesta de lant pe un blog si mi-a placut tare mult, doar ca nu stiam de unde sa iau si eu unul. Cand l-am vazut pe acesta nu am stat pe ganduri. Samponul si balsamul Tresemme le-am luat deoarece la noi nu se gaseste aceasta firma si curiozitatea a fost mare. Sper sa fie ok caci am o cantitate bunicica din fiecare.

Sunt mereu in cautare de bustiere si stiu cat de greu sunt de gasit la un pret mic, asa ca nu am stat pe ganduri cand am zarit-o pe aceasta. Adidasii i-am luat de curand din Lidl. Sunt extrordinar de comozi si ma ajuta sa nu mai alunec pe covor cand imi fac exercitiile.

Ultimele produse cumparate au fost cele de pe Iherb. Cum crema de corp, crema cu SPF si tonerul imi erau pe terminate si mi-au placut tare mult, am profitat de oferta cu transport gratuit si 20% reducere la produsele Derma E si am facut o comanda. Noutatea este AHA-ul. L-am ales deoarece are o concentratie mai mare  decat AHA-ul de la  Derma E pe care il folosesc acum.

Sper ca nu v-a plictisit postarea kilometrica. Voi ce ati luat interesant in ultima vreme?