18 iulie 2014

NOTD: Essence, Love me cupcake!

A trecut ceva vreme de la ultimul NOTD si m-am gandit sa va arat ce am purtat pe unghii saptamana aceasta. Este vorba despre o oja de la Essence, de care m-am indragostit abia in momentul pe care am vazut-o pe unghii. Am observat ca se poarta pastelurile, deci cred ca oja asta este in tendinte. 








Nuanta este cea cu nr. 168 love me, cupcake! Am aplicat-o intr-un singur strat mai gros. A doua zi, dupa cateva treburi casnice mi-a sarit de pe unghia inelarului, unde unghia mi-e exfoliata, dar am "carpit-o" la loc fara probleme. Mi s-a mai desprins apoi si de pe alte unghii, dar am tot reparat-o si purtat-o pe unghii vreo 5 zile fara probleme. Ma asteptam sa nu ramana intacta foarte mult, caci asa mi se intampla cu toate ojele cand am unghiile lungi. Pe inelar am folosit o oja cu sclipici colorat luata din Primark.


Va place oja? Voi ce preferinte aveti pentru unghii vara aceasta?