15 iulie 2014

Saptamana in imagini (65)!

Cu intarzierea obisnuita si fara prea multe cuvinte, trec direct la pozele de saptamana trecuta!

 Luni m-a apucat o pofta nebuna de conopida asa ca m-am pus pe gatit. Mi-am facut conopida pane si conopida cu maioneza. Delicios! Ieri mi-am facut iarasi. Tare mult imi place conopida!



 Vara picioarele noastre au nevoie de putin mai multa atentie.

 Mi-am facut un capuccino la noul meu expressor. Mai am putin de exersat sa iasa in 3 culori...

 Intr-o dimineata m-am rasfatat cu chec cu visine facut de mine. Foarte bun!

 Am mai scos niste hainute de vara din dulapul din balcon si m-am pus pe calcat. Vremea pare ca s-a mai indreptat asa ca abia astept sa port "infloratele"de mai sus!


Sambata am dat o raita prin mall sa vad ce reduceri sunt. Am fost foarte economa si m-am intors acasa doar cu lantul si prinzatorile de par. Citisem pe un blog ca aceste prinzatori nu lasa urma in par, la fel ca elasticele clasice. Eu sper sa nu se largeasca la fel de repede ca elasticele...


Am primit oja aceasta Essence de ceva vreme, dar duminica am folosit-o prima data. E divina! Ma tot intreb de ce nu am folosit-o mai repede!


Duminica, de dimineata, am vazut Rise of the planet of the apes iar apoi, dupa-masa, am fost la cinema sa vedem si Dawn of the planet of the apes. Mie mi-au placut amandoua foarte mult desi, la prima vedere, as fi zis ca nu e genul meu de film

Saptamana voastra cum a fost?