13 iulie 2014

Wedding time!

Daca vremea nu ne-a facut sa simtim prea bine sosirea verii, invitatiile la nunta, care au inceput sa curga, parca ne mai aduc cu picioarele pe pamant. De fiecare data cand primesc o astfel de invitatie, prima intrebare care apare este "Eu cu ce ma imbrac?". Apoi, ma gandesc la geanta, pantofi si la cum o sa-mi fac parul, "Oare sa merg la coafor?". 

Nici ultima nunta la care am participat nu a fost altfel. Am inceput sa ma gandesc la ce o sa iau pe mine din primul moment. Mi-am amintit de o rochita frumoasa pe care nu am purtat-o niciodata si am zis ca aia o sa o port. Trebuia modificata putin ca sa imi vina bine, asa ca am dus-o la croitoreasa cu vreo 2 saptamani inainte. Vazusem eu ca are o pata micuta, dar am zis ca o sa o scot dupa ce o aduc de la modificat.  Ajunsa acasa cu rochia cu vreo 2 zile inainte de nunta, am incercat sa scot pata cu vanish pentru pete fara succes. Am reusit doar sa-mi decolorez rochita si, pana la urma, am scos pata cu detergent de vase, dar am ramas cu petele decolorate.  Astfel ca, cu o zi inainte de nunta, umblam prin mall sa-mi iau rochita, caci cele vechi din dulap imi erau mari.

Nunta era in orasul meu natal, iar eu in ziua nuntii eram la Cluj. Ajunsa acasa am avut vreo 45 de minute la dispozitie ca sa ma pregatesc. Daca va intrebati cat de bine m-am descurcat, va invit sa cititi mai jos.

Am inceput cu dusul de maxim 5 minute, calcat rochita noua, apoi par. Ma gandisem dinainte ca un coc ma va salva, pentru ca va arata bine si timpul de realizare o sa fie scurt. Ei bine, daca in mod normal in mai putin de 5 minute era gata, de data asta mi-a dat ceva batai de cap dar, in cele din urma, a iesit bine. O sa-l vedeti in pozele de mai jos.

A urmat apoi machiajul. Nu sunt vreo priceputa in domeniul asa ca nu am vrut sa experimentez tocmai in ziua respectiva. 


Am folosit, pentru prima data, mostra de  primer de fata de la Make Up For Ever (si mi-a placut tare tare mult), BB Cream-ul meu preferat, v-am vorbit aici despre el, pe care l-am aplicat cu beauty blenderul meu fake, pudra Inglot, tot pentru prima data (voi sa nu faceti ca mine, nu experimentati produse noi chiar in ziua cu evenimentul, la mine s-a dovedit a fi o combinatie reusita de data asta). Pe obraji am folosit blush-ul Benecos. Cu o pudra mai inchisa Farmasi am facut putin contouring si am folosit paleta Ultraflesh pentru putina stralucire. 

Pentru machiajul ochiilor am folosit primer-ul Elf, un duo Estee Lauder din care am aplicat culorile cu buretelul de la trusa si apoi le-am blenduit cu F25 de la Sigma. Am mai aplicat un creion negru Deborah pe exteriorul pleoapei si putin rimel Oriflame. Pe buze am aplicat un ruj Golden Rose. 




Rochita: Orsay, plic, ochelari de soare: Primark, sandale: Marelbo, cercei: Swarovski

Geanta si pantofii sunt achizitii mai vechi, le-am purtat si la nunta surioarei. Stiam ca sandalele o sa ma stranga in partea din fata asa ca, cu vreo saptamana inainte, am inceput sa le port prin casa cu soseta groasa ca sa se mai lase. A meritat sacrificiul, caci am rezistat aproape toata nunta cu ele. 


Pedichiura mi-o facusem in avans, optand pentru o culoare neutra. Manichiura era pe jumatate facuta, mai trebuia sa folosesc oja. Nestiind ce culoare o sa fie noua mea rochita am luat cu mine un lac Golden Rose, cel de aici, care mi s-a parut potrivit indiferent de cum o sa fie rochia. 

Nu m-am gandit in avans ca o sa scriu aceasta postare asa ca pozele sunt facute cu telefonul. Puteti observa si cum arata cocul meu, de care am fost foarte multumita. Am folosit un obiect din acela chinezesc pentru realizarea lui si o singura agrafa. A rezistat fara probleme toata nunta, desi m-am si zbenghuit pe ringul de dans. Daca sunteti intersate cum am realizat cocul sa-mi spuneti. Poate asa ma mobilizez mai repede sa scriu postarea despre accesoriile de par pe care o am in minte de luni bune.

Voi de cat timp aveti nevoie pentru a va pregati de o nunta?