13 octombrie 2014

Saptamana in imagini (68)!

Am zis ca este timpul sa reiau postarile saptamanale. Sper sa reusesc sa fiu consecventa si sa apara in fiecare luni cate o astfel de postare. 

Saptamana trecuta a fost putin ciudata caci duminica seara am observat ca mi-au schimbat orarul si nu lucrez luni si marti. Apoi joi m-am trezit si cu 2 zile de concediu pe cap. Am fost mai mult libera, asa ca am profitat de timpul frumos si m-am relaxat mai mult.

 Am inceput saptamana cu o vizita la surioara mea.



M-am decis rapid ca e timpul de par mai scurt, asa ca am fost la tuns.

 Desi vremea a fost frumoasa nu am iesit deloc din noile mele botine.

 Joi am scris o noua postare. O puteti citi aici.

 Vineri am iesit la o praji cu vara mea preferata.

 Desi am purtat doar un jerseu peste o camasa tot mi-a fost cald. Dar am profitat de vremea frumoasa si am purtat colantii luati anul trecut la reduceri.

 Si daca tot se poarta rujurile inchise la culoare, mi-am amintit de un astfel de produs (desi nu e chiar ruj). Culoarea nu e chiar cea din poze, dar o sa va vorbesc mai multe despre produs in postarile urmatoare.

Poza de duminica e un #handselfie, facut pentru campania "Maini cu viata". Puteti citi mai multe detalii despre aceasta campanie pe blogul Andreei.

Saptamana voastra cum a fost?