21 octombrie 2014

Saptamana in imagini (69)!

Cu o mica intarziere, vin cu postarea saptamanala. De data aceasta o sa trec direct la poze si o sa sar peste introducerea despre vreme.

Luni am fost ultima data la control la oftalmolog si, cum masina mi-e bolnava, am profitat si am facut o plimbare prin centrul orasului.


 Yammy...crema de zahar ars!

 Ador biscuitii astia din Lidl!

 Nu stiu cum de am aflat abia sambata ca a aparut noul sezon din Walking dead, dar imediat ce am aflat nu m-am mai dezlipit de laptop pana nu l-am vazut. 

 Am fost pentru prima data intr-un magazin Jysk si, desi am fost doar in trecere, tot am pierdut ceva timp la decoratiuni si mi-am luat ce vedeti mai sus.

 Primavara si toamna s-au intalnit: papadie si must!

Duminica a fost vreme frumoasa asa ca am petrecut putin timp la un gratar. Spre seara, cand ne-a lovit frigul, ne-am dat seama ca totusi s-a terminat vara...

Saptamana voastra cum a fost?