24 noiembrie 2014

Beauty Bloggers Meeting Cluj (3)!

Astazi nu o sa va prezint postarea saptamanala (oricum nu aveam destule poze pentru ea), ci o sa va vorbesc despre unul din evenimentele pe care le astept cu cea mai mare nerabdare in timpul anului: intalnirea cu bolggeritele din Cluj.


La fel ca si anul trecut, cu emotii, m-am intalnit cu fetele la centrul de frumuste Farmec, un loc cochet si feminin, perfect pentru intalnirea noastra.




Anul acesta au fost si fete noi, dar si fete care imi sunt dragi deja. Am inceput prezentandu-ne si apoi ne-am intins la povesti. Atmosfera a fost tare relaxata, m-am simit tare bine alaturi de fete. Tema principala a fost relatia cu PR-ii. Trebuie sa recunosc ca eu am fost mai tacuta, probabil si pentru ca nu am multa experienta in acest domeniu, dar mi-a facut placere sa le aud pe fete impartasind din experientele lor fericite sau mai putin fericite.

In pauza de socializare ne-am delectat cu prejiturele raw-vegan de la Rawana. Trebuie sa recunosc ca e prima data cand incerc asa ceva si unele au fost chiar delicioase.


Dupa pauza, Luiza Online Communications Manager la Oriflame, ne-a vorbit despre relatia blogger-PR si din perspectiva cealalta. Luiza ne-a vorbit deschis despre experienta ei in Oriflame si mi-a facut mare placere sa o ascult.  


Inainte de plecare, organizatoarele ne-au daruit diplome roz perosnalizate si ne-au rasfatat cu un goodie-bag peste asteptari, la fel cum au facut in fiecare an.


 Cred ca se vede pe fata mea ce incantata eram. Puteti vedea si diploma langa mine pe scaun.


Am tot amanat postarea ca sa pot face poze la goodie bag la lumina cat de cat ok. Bineinteles ca nu am avut noroc si desi am avut o zi libera a fost o zi innorata. Pana la urma tot cu blit a trebuit sa le fac.

Sunt tare curioasa de toate produsele. Parfumurile miros tare bine. Abia cand am primit produsele mi-am dat seama ca nu am incercat inca produsele Pantene si acum sunt tare curioasa de samponul acesta.


Cremele de la Oriflame am inceput deja sa le folosesc si deocamdata mi se pare ok, sa vedem cum ne intalegem in continuare. Crema de blurare a ridurilor de la Farmec imi face cel mai mult cu ochiul dintre toate, nu stiu cum de nu am incercat-o deja.


Lacurile din noua colectie Farmec au niste culori superbe, nici nu stiu care imi place mai mult. Foarte incantata sunt si de produsele Melkior, e prima data cand incerc ceva de la aceasta firma, dar am auzit lucruri bune despre produsele lor.

Acest eveniment a fost realizat de CleopatraComanAnca Pop si Laura Opris cu ajutorul co-organizatorilor Farmec.