10 noiembrie 2014

Saptamana in imagini (72)!

Saptamana trecuta a fost o saptamana destul de frumoasa pentru mine. Totul a culminat cu ziua de sambata, cand am participat la 3-a intalnire a bloggeritelor din Cluj, dar despre asta promit sa va povestesc intr-o postare viitoare.

Am inceput saptama cu o ciocolta calda, o lumanare, ramasa de la sarbatorile trecute, si noul episod din The Walking Dead.


 Gustarea mea preferata, Barni!

 Sambata a fost a 3-a editie Beauty Blogger Cluj si ia uitati ce diploma draguta am primit! Multumesc fetelor!

 Bineinteles ca a fost musai sa-mi fac un selfie la intalnirea cu fetele.

 Am incercat pentru prima data prajiturele Raw Vegan si am fost placut surprinsa.

 Intotdeauna simt ca mine Mosul vine in noiembrie!

Tot sambata, dupa intalnirea cu fetele, am iesit cu al meu la cina. Am urmat recomandarea lui Deebie si bine am facut. Am incercat pentru prima data tacos, enchilladas y quesadillas. Foarte buna mancarea si localul foarte intim. Totul a culminat cu o tequila oferita din partea casei (careia normal ca nu am spus nu).

 Duminica am petrecut-o cu familia prietenului meu si cu "Duracell-ul" asta mic!

 Cel mai lung saleu. Trebuie sa recunoasc ca saleurile facute de mama prietenului meu sunt incomparabil mai bune decat cele de la magazin. 

Va dati seama ca ajunsa acasa am mai aruncat o privire peste toate goodie-urile primite la eventul de sambata.

Saptamana voastra cum a fost?