13 noiembrie 2014

Trilogie de toamna: What I love this autumn!

Daca mai amanam mult postarea asta venea iarna peste noi si nu isi mai avea rostul. Asa ca profit de vremea inca frumoasa si revin cu ultima postare din aceasta serie.


In primul rand imi plac ceaiurile. Vara si primavara nu beau deloc, dar toamna si iarna ma rasfat in fiecare zi cu cate unul. Trebuie sa recunosc ca le prefer pe cele pe baza de ceai verde, dar incerc sa nu exagerez cu ele din cauza cafeinei. Preferatul meu momentan e cel verde cu vanilie de la Lord Nelson.




Tot acum mai apelez la cate un Cappucino si cate o ciocolata calda..


Uneori simt nevoia sa mai incalzesc atmosfera cu cate o lumanare.


Esarfele sunt accsoriile mele preferate, dupa ochelarii de soare. Nu ies din casa fara sa ma "infofolesc"cu una!


Trebuie sa recunosc ca vara folosesc farduri foarte rar. Ei bine, toamna parca mi se deschide apetitul. Favoritul meu e cel de la Flormar pe care il vedeti mai jos. Mi se pare ca se potriveste foarte bine cu nuanta ochiilor mei.

Si daca tot se poarta culorile puternice pe buze, normal ca nu puteam sa nu le indragesc si eu. Rujul acesta de la Golden Rose si creionul de buze de la Essence, pe care il folosesc cu succes pe post de ruj,  sunt preferatele mele.

Si normal ca in anotimpul rece avem nevoie de mai multa hidratare. Chiar daca nu am rabdare sa stau sa ma cremuiesc, uneori mainile mele ma atentioneaza sa le acord acest rasfat. Crema Doina ma ajuta cu succes sa nu imi simt mainile uscate.


Toamna asta am observat ca mi s-a deschis apetitul pentru parfumuri. Cred ca pot sa numar pe degete de cate ori am folosit parfum vara trecut. Ei bine, cu siguranta toamna asta imi iau revansa.


Si, bineinteles, trebuie sa admit ca toamna ne incanta cu peisaje superbe. De fapt, daca ma gandesc bine, toamna a inceput sa-mi placa dupa ce am petrecut un weekend la munte in acest anotimp si m-am indragostit de culorile ei.


Voua va place toamna?