5 decembrie 2014

NOTD: It's freezing out there! (Farmec)

Cand mi-am facut unghiile cu oja aceasta era inca toamna si vremea destul de blanda. Ma si gandeam atunci ca numele ojei nu o sa rezoneze deloc cu vremea. Ce nu stiam insa, era ca o sa aman atat postarea incat numele ojei si titlul postarii o sa se potriveasca perfect cu temperatura de afara.

Cand am primit ojele din noua colectie Farmec eram convinsa ca cele in nuante de verde o sa le folosesc prima data. Ei bine, m-am inselat. Mi-am dat seama ca oja cu nuanta gri ma atrage cel mai tare pentru ca nu am nici o culoare asemanatoare in colectie. 

Oja face parte din noua colectie toamna-iarna 2014 de la Farmec. Numele ei este cat se poate de iernatic "It's freezing out there" si destul de potrivit pentru vremea asta.
.




Mi-a placut foarte mult ca oja s-a aplicat impecabil, fara urme si fara sa-mi dea batai de cap. Are o consistenta lichida si eu am aplicat 2 straturi subtiri de oja. Un singur strat nu a fost suficient pentru ca culoarea sa fie opaca. Oja a rezistat impecabil pana a 3-a zi cand am facut niste treburi casnice si a inceput sa se exfolieze efectiv. Nu dau vina pe oja, caci uneori patesc asta si cu alte oje si uneori nu. Probabil depinde cat timp astept intre straturi sau ceva, caci uneori patesc treaba asta indiferent de oja.



Pe inelar am folosit o oja Sephora. Sa nu uit sa va spun si despe noul Tp Coat Farmec care ofera un luciu incredibil ojei si chiar isi merita banutii.


Urmatoarele oje pe care o sa le folosesc o sa fie cele in nuante de verde in mod clar. Mi-am si scurtat unghiile pentru a arata mai bine oja. Ojele inchise imi par ca arata bine pe unghii mai scurte.

Cum vi se are aceasta oja?