8 decembrie 2014

Saptamana in imagini (75)!

Saptamana trecuta eram convinsa ca nu o sa am suficiente poze pentru aceasta postare. De fapt azi nici nu ma gandeam sa o public. Asta pana nu mi-a marturisit surioara ca e postarea ei preferata. Ei bine, cum sa rezist in fata acestor cuvinte?


A fost o saptamana friguroasa, asa ca am scos din dulap soosetele de lana facute de bunica.


In ultima vreme manichiura a devenit rasfatul de sambata, in timpul saptamanii nu mai reusesc aproape niciodata sa o fac.


V-am marturisit postarea trecuta ca urmeaza sa folosesc nuantele verzui din noile oje Farmec. M-am indragostit de verdele galbui care ma duce instant cu gandul la brad.


Noua mea camasa preferata. Cu o bluzica pe dedesubt e potrivita si pentru iarna.


Prima mea acetona la borcanel. A indepartat cu usurinta oja dar mi-au ramas patate degetele...


Bine ca am avut pizza asta prin congelator si doar am pus-o in cuptor. E perfecta cand nu ai chef sa gatesti si ai mancat totusi ceva mai deosebit.


Vi-l mai amintit de Tommy? Cel mai rasfatat pisic! Am umblat prin toata casa dupa el sa-i fac o poza cu noul aparat si abia am reusit.

Saptamana voastra cum a fost?