12 februarie 2015

Produse consumate!

A trecut ceva vreme de la ultimele produse consumate si s-au adunat cateva. Cred ca e prima data cand va arat atat de multe "goliciuni".




Am incercat sa le grupez oarecum pe categorii: corp, ten si par + unghii. Sa incepem cu produsele de ingrijire corporala.


Lotiunea cu 12 % AHA de la Neoteric cred ca ati vazut-o deja pe multe bloguri si la fel si in favoritele anului. Vreau sa va spun ca merita toate laudele si cred ca faptul ca am luat-o a doua oara spune totul.

Gelul cu particule abrazive de la I love... a fost o dezamagire totala si abia l-am terminat. Particulele mi s-au parut prea blande pentru a avea vreun efect si mirosul si consistenta nu mi-au placut deloc.

Gelul de dus Dove mi-a placut la nebunie si cu siguranta o sa-l iau in calcul pentru urmatoarele achizitii. Si deodorantul crema Nivea m-a surprins placut, desi eu sunt fana deodorante solide. S-ar putea sa-l recumpar si pe el.


Crema de fata de la Zenmed am primit-o spre testare acum mult timp si tare mult mi-a placut. Nu e o crema care sa faca minuni, dar a oferit hidratarea necesara tenului meu fara sa imi ingrase zona T. E o crema usoara si care mi-a facut tenul sa se simta fericit.

Gelul de curatare de la Olay l-am luat pentru ca nu am gasit gelul de la Gerovital in Kaufland si imi trebuia ceva urgent. Mi-a placut foarte mult si chiar imi pare rau ca nu se mai gasesc produse Olay la noi in magazine (am inteles ca online ar mai putea fi gasite). As fi incercat si creme de la ei.

Despre lotiunea micelara de la Bioderma nu cred ca mai e nevoie sa spun prea multe, imi place! Crema cu SPF 30 de la Kiss my Face e prima crema cu SPF mai ridicat care chiar imi place. Am inteles ca nu ar oferi protectie prea buna impotriva razelor UVA, dar cred ca e oricum mai bine decat nimic. Am luat-o a doua oara si mai am 2 pe drum.

Tonerul de la Derma E a fost si el preferatul meu, am folosit deja 2 si mai am unul pe drum. O sa-l recumpar mult timp de acum incolo.

Varianta mini a cremei StriVectin SD am folosit-o exclusiv pentru zona ochiilor si mi-a placut si ea. Doar ca la un search in google, cand am vazut cate promite si ce pret are mi-am cam schimbat parerea. La asemenea pret si atatea promisiuni cred ca ar trebui sa faca mai mult.


Atat balsamul de par de la Elseve, cat si solutia pentru indepartarea ojei de la Cien, le-ai vazut in preferatele anului, asa ca va invit sa cititi acolo putin mai multe detalii.

Ati folosit produse din cele folosite de mine? V-au placut?