23 februarie 2015

Saptamana in imagini (80)!

Buna, dragelor. Ce mai faceti? Eu azi am simtit miros de primavara. Parca nu imi vine sa cred ca duminica e deja 1 martie. Abia astept sa vina primavara!

Saptamana trecuta am sarit peste postarea saptamanala, asa ca acum o sa pun poze din ultimele doua saptamani. Adevarul e ca in timpul saptamanii, lucrand de acasa, nu prea am ce poza, ar trebui sa redenumesc postarea "Weekend in imagini".


 Aceasta e prima mea oja L'Oreal si tare mult mi-a placut. Daca mai prind oferte o sa mai iau sigur.



Marti am avut o zi libera si am profitat pentru a face putina ordine prin casa si ceva cumparaturi. Stiam de oferta la samponul uscat (1 + celalalt la jumatate de pret) din Sensiblu si m-a tentat de la inceput, dar tot nu am reusit sa ajung in unul. Bineinteles ca dupa ce am iesit din Kaufland mi-au cazut ochii pe rafturile, mai mult goale, cu sampon uscat si am intrat sa profit si eu pana nu e gata oferta. Am dat peste o farmacista draguta si am mai profitat de oferta la crema cu protectie solara cu SPF 50, ca doar azi maine vine vara peste noi (cel putin asa sper).


 Weekendul trecut ne-am rasfatat putin cu pizza, strudel cu caramel si o iesire in oras la un shot de ceva.

 Si ce scumpic e Tommy! (asta cand nu miauna la 5 dimineata sa-l lasi afara)

Homemade cake, by my sister.

 Sister selfie! Nici acum ca s-a facut si ea mai blonda nu semanam.

 Faceti cunostiinta cu Kitty!

 Ieri m-am dat cu trenuletul cu nepoata prietenului meu. Era absolut fascinata!

Si daca sambata am reusit sa ies din mall fara o vizita in Douglas, duminica altfel au stat treburile. Mi s-a pus pata pe Box of Beauty inca de cand a aparut, dar cum nu am Douglas in oras si in weekend nu ajung intodeauna in mall, eram covinsa ca deja nu se mai gaseste in magazine. Ieri seara, exact inainte sa iesim din mall, cat am stat sa fumeze unii o tigara, intr-un moment de inspiratie, i-am zis prietenului meu ca merg intr-un magazin sa intreb ceva si am aparut cu punguta. Tare incantata am fost ca am mai gasit-o. E cadoul pe care mi l-am facut de 1 martie in avans. 

Saptamana voastra cum a fost?