9 martie 2015

Saptamana in imagini (82)!

Saptamana trecuta mi s-a parut una interminabila. Poate pentru ca am inceput saptamana cu 2 zile libere si apoi am lucrat si sambata, cate 10 ore. Chestia asta m-a dereglat complet, daca nu erau atatea postari pe facebook probabil uitam si ca duminica a fost 8 martie.

Luni am fost sa o vizitam pe noua nepotica a prietenului mei. O dulceata de fetita, de abia 2.4 kg!



Am profitat de zilele libere si am facut banana bread. Tot o vedeam in vlogurile lui Estee si am zis sa fac si eu. E perfecta pentru a se servi la micul dejun.

 Mi-a sosit si ultima comanda Iherb, fara probleme, ca intodeauna.

Am cumparat si prima revista de anul acesta.

Am avut parte de o vreme extrem de capricioasa. In 2 zile a nins, noroc ca nu s-a depus. Vad ca azi am inceput saptamana bine. Sper sa o tina tot asa de acum inainte.

 Cam asta a fost cina mea din ultima saptamana. Daca excludem maioneza si ketchup-ul, eu zic ca e destul de sanatoasa.

 Vioreaua mea din geam tot infloreste de luni bune. E absolut superba!

Selfie de 8 martie! Am vrut sa va arat noua mea culoare de par, doar ca a iesit putin mai deschisa de la soare. E destul de complicat de pozat culoarea parului, cel putin pentru mine.

Saptamana voastra cum a fost?