23 martie 2015

Saptamana in imagini (83)!

Saptamana trecuta a trecut destul de repede pentru mine. Din fericire, am inceput sa ma mai inteleg si cu vremea. Aveam impresia ca stie cand am zilele libere, caci intotdeauna atunci se facea vreme urata. Saptamna trecuta cred ca s-a rupt "traditia". Sper sa fie tot soare de acum incolo.


 Am inceput cu pozele abia de miercuri, cand am avut prima zi libera din saptamana. Am mers in DM sa-mi iau corectorul de la Max Factor, care e la oferta perioada asta. De obicei nu sunt fan DM, cumpar doar produse la promotii sau produse marca proprie. De data asta, mi s-a lipsi si alte nimicuri de mana.

 Am incercat un nou iaurt. Foarte bun pentru micul dejun, peste care sar de obicei, dar probabil nu foarte sanatos. Cred ca de la Muller e.

Vineri, in pauza de pranz, am facut o baita si apoi am incercat noua oja. I'm in love!

Relaxarea de weekend incepe intotdeauna cu condusul pe autostrada. De cand a venit primavara ma relaxeaza grozav condusul pe autostrada. Iarna ma plictiseam ingrozitor, dar acum admir peisajul si timpul trece zburand.

 In weekend am avut o faza "blue". De obicei nu port atatea articole intr-o singura culoare, dar dupa ce am pus hainele pe mine combinatia mi-a placut tare mult. O sa intelegeti mai jos despre ce vorbesc.

 Sambata am iesit la cina la "Livada", un restaurant din Cluj pe care de mult vroiam sa-l vizitez. Foarte aglomerat, dar baiatul care ne-a servit a fost foarte serviabil si amabil. Si-a cerut scuze pentru intarzierea la servire, desi eu nu am sesizat asta. Am impresia ca am asteptat si mai mult in alte localuri cand am servit si mancare. Mancarea ne-a placut amandurora. Daca sunteti din Cluj si aveti recomandari de localuri cu mancare buna puteti sa-mi lasati sugestii in comentarii.

 Si uite cine ma pandea de sub patura ieri dimineata! De cand a venit caldura e mai energic ca niciodata.

Si daca tot v-am spus ca eram intr-o "pasa"albastra", iata si dovada.

Saptamana voastra cum a fost?