16 martie 2015

What's new!

Buna, dragelor!

Incepem saptamana cu o postare diferita. Saptamana aceasta nu avem postarea saptamanala. Efectiv a trecut saptamana pe langa mine si, cand mi-am dat seama ca nu am facut aproape nici o poza, era deja tarziu.

Astazi vreau sa va arat noutatile din ultima perioada. A trecut mult timp de la ultima postare de acest tip.

O sa incep cu cutiuta de la Douglas. Mi-am facut-o cadou de 8 Martie, desi am cumparat-o cu mult timp inainte. Sunt tot felul de beauty box-uri pe piata, dar niciuna nu m-a tentat atat de tare ca Douglas, editia din februarie. Eu oricum am o slabiciune pentru cutiile frumoase si aceasta e printre preferatele mele. Imi place ca se deschide ca un sertar, astfel ca pot sa pun alta cutie peste si totusi sa am acces la continutul ei.


Produsele ful size din ea sunt parfumul Naf Naf, care m-a cucerit prin ambalaj si miros, si o oja Anny. Trebuie sa recunosc ca acest brand imi era necunoscut, dar tentatia a fost mare. Imi place culoarea, dar la rezistenta nu m-am suprprins placut. E cea mai scumpa oja din colectia mea, deci aveam asteptari mai mari.


Produsele mini sunt o crema de fata si un gel de dus Douglas, o crema de ochi si un rimel Clinique. Pe primele doua o sa le pastrez pentru calatorii, dar rimelul o sa-l incerc cu prima ocazia. E primul meu rimel high-end si sunt chiar curioasa daca o sa observ vreo diferenta fata de celelalte.


Pentru ca ramasesm fara toner demult si crema cu protectie solara era pe terminate, am tot planuit o comanda Iherb de ceva vreme. M-au sabotat putin cei de la Iherb cand mi-au refuzat cardul, dar pana la urma am facut-o si pe asta. Mi-am luat doar chestii necesare,  tonerul mult iubit, crema cu protectie solara in dublu exemplar, niste servetele pentru excesul de sebum si un shaker pentru prietenul meu.

Am facut poza in pungile in care au venit produsele, ca sa vedeti ce bine erau protejate. Ce m-a surprins a fost ca tonerul a ajuns fara sa se fi prelins nimic din el, cum pateam de obicei.


Am profitat de oferta la sampoanele uscate de luna trecuta ca sa le incerc si eu. Era oferta si la crema cu protectie solara si am luat-o si pe ea acasa. O sa o folosesc la vara, in zilele cu soare puternic (abia astept sa fie soareeeee). Gelul de curatare de la Gerovital e unul din produsele mele preferate de acest gen. Faptul ca e usor de gasit e un mare plus.


La Cluj nu este Inglot, dar au venit iarasi la Beauty Forum. M-am dus hotarata sa-mi iau un corector, dar pana la urma mi-am luat un Lip Paint. Fetele de la stand au fost dragute si mi-am dat si 2 produse sa le testez. Sunt tare curioasa de mostre, mai ales la fondul de ten.


Colierul l-am luat de la un targ din Iulius, cand am fost cu surioara. Lip Lacquer de la Astor, l-am luat in perioada in care se gasea la reducere in DM. Nu l-am prea folosit pentru ca buzele mele au fos tot uscate si nu se aseza deloc frumos in crapaturi.


Imi place sa ma uit pe site la Lidl sa vad ce noutati au in fiecare saptamana. Pana acum nu am luat haine, doar articole pentru sport. Dar de data asta mi-a facut cu ochiul setul cu aceste doua bluze si ma bucur ca l-am luat. Pretul a fost foarte bun si materialul pare calitativ.


Si daca tot vorbeam mai sus de cutiute...Aceasta am primit-o de ziua mea de la o prietena draga. Deocamdata am incercat doar balsamul de buze si imi place tare mult. Imi facea de multa vreme cu ochiul in Sensiblu si cred ca presimteam ca urmeaza sa-l primesc din moment ce nu l-am luat niciodata.


Voi cu ce v-ati cadorisit in ultima vreme? Daca vreti sa aflati mai multe despre ceva anume spuneti-mi si o sa incerc sa fac review-uri pentru produsul respectiv.