23 iunie 2015

NOTD: Peachella!

A trecut atat de mult timp de la ultima postare ca aproape uitasem cum se scrie una. Am tot asteptat ca lucrurile sa se "aseze"ca sa revin pe blog, dar mi-am dat seama ca asta nu o sa se prea intample. Intotdeauna o sa apara ceva nou, important e sa incep. Se spune ca inceputul e mai greu, nu?

 Am zis sa va arata una dintre ojele mele preferate de aceasta vara, Este o nunata destul de cuminte fata de culorile tari pe care le prefer vara. Sunt sigura ca multe dintre voi ati recunoscut-o deja.





Si daca nu v-ati dat inca seama, este vorba de nuanta 408 Peachella de la Rimmel.


Imi place foarte mult nuanta si mi se pare ca s-ar potrivi si mai bine pe o piele usor bronzata. M-a surprins prin rezistenta ei. A rezistat 4 zile intacta, desi am facut si baie cu ea pe unghii. O am inca pe unghii (aproximativ o saptamana) si inca arata decent, desi a sarit nitel pe alocuri cand am frecat una alta. Aplicarea mi se pare usor groaie. Are o consistenta destul de groasa, asa ca trebuie sa o aplic cu mare atentie pentru un aspect uniform. Merita migalelala oricum!

Ce parere aveti? Va place? Ce nuante va plac de la Rimmel?